czwartek, 7 lipca 2016

AKCJA - MOTYWACJA: 30 DNI Z MEL B!



Cześć dziewczyny!

Kiedyś przed rozpoczęciem nauki w liceum bardzo dużo się ruszałam. Sport był moim życiem, trenowałam wszystkie możliwe dyscypliny jakie były dostępne w moim zasięgu. Uwielbiałam się ruszać i nie zwracałam uwagi na niezdrowe jedzenie. Kiedy rozpoczęłam naukę w LO kompletnie zabrakło mi czasu na aktywność. Do tego zrobiłam prawo jazdy i wszędzie poruszałam się samochodem, bo tak przecież szybciej i wygodniej.

Teraz, kiedy dostałam już wyniki matur i mam czas wolny, powracam stopniowo do aktywności fizycznej. I powiem Wam, że...zapomniałam jakie to fajne! Kilka razy w tygodniu jeżdżę na rolkach, uprawiam z ciocią nordic walking oraz codziennie ćwiczę z Mel B i jadam zdrowo.

Postanowiłam, że muszę się bardziej zmotywować do tych ćwiczeń, bo czasami mam chwile załamania, ale szybko mijają, bo bardzo lubię być aktywna.

Byłoby bardzo miło, gdybyście zgodziły się wziąć udział w AKCJI-MOTYWACJI: 30 DNI Z MEL B! Działa ona na bardzo prostych zasadach.

Wybieracie sobie jeden lub więcej 10 minutowych treningów z Mel B:


- trening nóg,
- trening pośladków,
- trening brzucha,
- trening klatki piersiowej i pleców,
- trening ramion.

Mel B również prowadzi 5 minutową rozgrzewkę przed oraz 5 minutowe rozciąganie po.

(Są to bardzo przyjemne treningi, przynajmniej ja je bardzo lubię. Nie wykonywałam ich wszystkich, jednak większość spróbowałam).

Na pocztę e-mail : miedzygwiezdna@op.pl wyślijcie mi wiadomość o temacie: Akcja-Motywacja, a w niej zawrzyjcie:

1. Swój pseudonim.
2. Adres bloga (jeśli macie).
3. Wybrany 1 trening lub więcej z wyżej podanych.

Zgłaszać się można od 07.07.2016 do 14.07.2016.

15 lipca ogłoszę listę dziewczyn, które zgodziły się wziąć udział w akcji i zaczniemy swoje treningi, które będą trwały do 15 sierpnia!

Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w akcji wszystkie dziewczyny, które lubią spędzać czas aktywnie, a uwierzcie mi, że 10 minut codziennego treningu, to nie jest dużo :D.

Pozdrawiam,
Włosopasjatka




12 komentarzy :

  1. Ja od dwóch tygodni biegam,bo mam do zrzucenia,aż 20 kg.Chętnie bym wzięła udział,jednak boje się,że nie podołam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razem raźniej! Liczą się chęci, nic się nie stanie :))

      Usuń
    2. Myślę, że podołasz! Mel B jest bardzo promienną osobą, a jej treningi dają dużo przyjemności - jej uśmiech i entuzjazm motywuje do działania. Polecam ćwiczenia na pośladki - moje ulubione :)

      Usuń
    3. Dokładnie, moje tez! :) Bardzo pozytywna jest Mel B :).

      Usuń
  2. O kurde. Zgłosiłabym sie ale wiem, że nie wytrwam. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo bardzo motywujący post ! :) Czekamy na więcej takich ^^ Niestety nie bierzemy udziału :/ Genialny wpis ! Pozdrawiamy i ślemy buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Mel B lubię ćwiczyć pośladki. :) Muszę zerknąć na jej pozostałe treningi i chyba w końcu zacznę biegać. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przez pracę prawie nie mam czasu na ruch, ale staram się w wolnych chwilach wyciągać Lubego na basen, spacer czy cokolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś cwiczylam z Mel brzuch uda i posladki i w sumie chętnie wzielabym udzial w takiej akcji :-) ale chyba juz za późno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, nigdy nie jest za późno, zapraszam! :D

      Usuń
  7. Uwielbiałam kiedyś ćwiczyć z MEL B ;-) Teraz częściej biegam i szukam właśnie odpowiednich ćwiczeń na mięśnie brzucha w domowym zaciszu ;-) Polecicie coś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za podzielenie się ze mną swoją opinią. Na pewno za niedługo postaram się odpowiedzieć :)

TRANSLATE